Všechno, co potřebujete vědět
Co potřebuji, když chci začít používat Trustly?
Pokud chcete využívat Trustly, potřebujete mít soukromý bankovní účet, který umožňuje bankovní převody. Váš dostupný zůstatek v bance nesmí být v pásmu úvěrové linky a bankovní účet musí používat místní měnu.
Proč se mi nedaří službu zprovoznit?
Nejčastěji je to proto, že jste nepotvrdili e-mailovou adresu
používanou s účtem PayPal. Pokud se službou PayPal začínáte, přejděte
do své e-mailové schránky a ve zprávě, kterou jste od nás dostali,
potvrďte e-mailovou adresu. V opačném případě přejděte do nastavení a
vedle své e-mailové adresy klikněte na možnost pro potvrzení. Pošleme
vám novou zprávu s požadavkem na potvrzení.
Pokud vaše banka není na seznamu bank, se kterými Trustly
spolupracuje, není bohužel možné tuto službu používat. Svůj účet
PayPal si můžete dobít standardním bankovním převodem.
Je služba Trustly bezpečná?
Trustly je licencovaná platební instituce schválená a regulovaná
švédským úřadem pro finanční dohled. Jsme držiteli licence evropského
poskytovatele platebních služeb v souladu se směrnicí o platebních
službách (PSD, 2007/64/ES). Na cílových trzích v USA splňujeme zákonné
požadavky jednotlivých států.
Trustly můžete používat bez registrace. Neuchováváme žádné informace
související s přístupem k vašemu bankovnímu účtu. Kromě bezpečnostního
systému bank používá Trustly nejvyšší dostupný standard šifrování.
Nedaří se vám najít svou banku?
Pokud vaše banka zatím není v seznamu uvedena, nebudete si moct účet
přes Trustly dobíjet.
Můžete si ho dobít běžným bankovním převodem. Přihlaste se k účtu
PayPal, klikněte na Převést peníze, zvolte Přidat peníze k zůstatku a
postupujte podle pokynů. Běžný bankovní převod trvá v závislosti na
konkrétní bance jeden až dva pracovní dny.