Všechno, co potřebujete vědět

Co potřebuji, když chci začít používat Trustly?

Pokud chcete využívat Trustly, potřebujete mít soukromý bankovní účet, který umožňuje bankovní převody. Váš dostupný zůstatek v bance nesmí být v pásmu úvěrové linky a bankovní účet musí používat místní měnu.

Proč se mi nedaří službu zprovoznit?

Nejčastěji je to proto, že jste nepotvrdili e-mailovou adresu používanou s účtem PayPal. Pokud se službou PayPal začínáte, přejděte do své e-mailové schránky a ve zprávě, kterou jste od nás dostali, potvrďte e-mailovou adresu. V opačném případě přejděte do nastavení a vedle své e-mailové adresy klikněte na možnost pro potvrzení. Pošleme vám novou zprávu s požadavkem na potvrzení.

Pokud vaše banka není na seznamu bank, se kterými Trustly spolupracuje, není bohužel možné tuto službu používat. Svůj účet PayPal si můžete dobít standardním bankovním převodem.

Je služba Trustly bezpečná?

Trustly je licencovaná platební instituce schválená a regulovaná švédským úřadem pro finanční dohled. Jsme držiteli licence evropského poskytovatele platebních služeb v souladu se směrnicí o platebních službách (PSD, 2007/64/ES). Na cílových trzích v USA splňujeme zákonné požadavky jednotlivých států.

Trustly můžete používat bez registrace. Neuchováváme žádné informace související s přístupem k vašemu bankovnímu účtu. Kromě bezpečnostního systému bank používá Trustly nejvyšší dostupný standard šifrování.

Nedaří se vám najít svou banku?

Pokud vaše banka zatím není v seznamu uvedena, nebudete si moct účet přes Trustly dobíjet.

Můžete si ho dobít běžným bankovním převodem. Přihlaste se k účtu PayPal, klikněte na Převést peníze, zvolte Přidat peníze k zůstatku a postupujte podle pokynů. Běžný bankovní převod trvá v závislosti na konkrétní bance jeden až dva pracovní dny.

Zadní